Spacer

tripadvisor

Βρίσκεστε εδώ: / Αρχική σελίδα / Εκπαίδευση / Θερινά Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Επιστροφή Εκτύπωση Αποστολή με e-mail Επιστροφή στην κεντρική σελίδα

Θερινά Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2017

Θερινά Εκπαιδευτικά Προγράμματα στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου
Ιούλιος στο Μουσείο για παιδιά

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου προσκαλεί τους μικρούς του φίλους να συμμετάσχουν στα θερινά εκπαιδευτικά προγράμματα που οργανώνει κατά τον φετινό Ιούλιο. Εξειδικευμένο προσωπικό του Μουσείου έχει σχεδιάσει και υλοποιεί αυτό το καλοκαίρι ένα πλούσιο πρόγραμμα πρωτότυπων και διασκεδαστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, που στοχεύουν στην εξοικείωση των παιδιών με ποικίλα επιστημονικά πεδία και απευθύνονται σε παιδιά όλων το ηλικιών.
Μέσα από τις δράσεις, τα παιδιά θα αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους, ενεργοποιώντας τη φαντασία τους και αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητά τους.

Ο μικρός Δεινούλης στο δάσος με τις σεκόιες

Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, τα παιδιά μυούνται στα μυστικά του σημαντικότερου γεωλογικού μνημείου του Αιγαίου, του Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου. Μέσα από περιήγηση στους εκθεσιακούς χώρους του Μουσείου, δημιουργικές ασχολίες και διαδραστικές παρουσιάσεις, γνωρίζουν τον τρόπο δημιουργίας του Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου και τα είδη φυτών και ζώων που ζούσαν στα υποτροπικά δάση του Αιγαίου πριν από 20 εκατομμύρια χρόνια!

Οι μικροί ηφαιστειολόγοι

Μέσα από την περιήγησή τους σε επιλεγμένους σταθμούς στους εκθεσιακούς χώρους του Μουσείου, τη χρήση διαδραστικών προβολών και την υλοποίηση βιωματικών δραστηριοτήτων, τα παιδιά γνωρίζουν για τη δομή και τη δημιουργία των ηφαιστείων, τα σβησμένα ηφαίστεια της Λέσβου και τα ενεργά ηφαίστεια του Αιγαίου, μύθους που σχετίζονται με ηφαίστεια και βιώνουν μια πραγματική έκρηξη ηφαιστείου!

Περισσότερες πληροφορίες...

Κυνήγι θησαυρού - Τα απολιθώματα μας μιλούν για την εξέλιξη της ζωής

Στο διασκεδαστικό κυνήγι θησαυρού «Τα απολιθώματα μας μιλούν για την εξέλιξη της ζωής», τα παιδιά καλούνται να βρουν τις λύσεις στους γρίφους που τους έχει στείλει από το παρελθόν ο Δρ. Παλαιόπουλος, ερευνητής Γεωλόγος-Παλαιοντολόγος, να μελετήσουν τα απολιθώματα της έκθεσης και να συλλέξουν πληροφορίες για τα φυτά και ζώα που έζησαν στον πλανήτη. Στη συνέχεια, προσπαθούν να εξάγουν συμπεράσματα για την εξέλιξη της ζωής, ώστε να μπορέσουν να λύσουν τον τελευταίο γρίφο που θα τους οδηγήσει στο μυστικό θησαυρό!

Παιχνίδια στο Γεωπάρκο Λέσβου

Η δραστηριότητα στοχεύει στην γνωριμία των παιδιών με το Γεωπάρκο Λέσβου, τα πετρώματα, τα γεωλογικά μνημεία και την πλούσια βιοποικιλότητα του νησιού. Μέσα από παρατήρηση εκθεμάτων του Μουσείου, δημιουργικές διαδραστικές παρουσιάσεις και κατασκευές, θα γνωρίσουν την εκπληκτική γεωλογική και φυσική ποικιλία της Λέσβου, ενώ στη συνέχεια θα παίξουν ένα επιδαπέδιο παιχνίδι γνώσεων!

Περισσότερες πληροφορίες...

Τα μυστικά της άμμου: ανακαλύπτοντας μικροσκοπικούς θησαυρούς στις παραλίες της δυτικής Λέσβου

Το Μουσείο καλεί τους μικρούς του φίλους να συμμετάσχουν σε μια πρωτότυπη δραστηριότητα και να ανακαλύψουν τα μυστικά του μικρόκοσμου της παραλίας. Τι θα ανακαλύψουν? Μικροσκοπικά κοχύλια, βελόνες αχινών και υπολείμματα άλλων θαλάσσιων οργανισμών, μαζί με μικρά κομματάκια πετρωμάτων, κρυστάλλους ορυκτών, αλλά και θραύσματα απολιθωμένων κορμών συνθέτουν την άμμο των αγαπημένων μας καλοκαιρινών προορισμών.

Περισσότερες πληροφορίες...

Μικροί σεισμολόγοι - ερευνούμε τους σεισμούς

Μέσω της περιήγησης σε συγκεκριμένους χώρους του Μουσείου, παρατήρησης εκθεμάτων και διαδραστικών παρουσιάσεων, τα παιδιά θα γνωρίσουν το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, τον τρόπο δημιουργίας του, τις επιπτώσεις του και τις σεισμογενείς περιοχές της χώρας μας και ειδικότερα της Λέσβου. Ένας από τους στόχους του προγράμματος, που επιτυγχάνεται μέσω προσομοίωσης πραγματικών σεισμών σε σεισμική τράπεζα, είναι η εξοικείωση των παιδιών με μια σεισμική δόνηση και η εκπαίδευσή τους όσο αφορά στον σωστό τρόπο αντίδρασης κατά τη διάρκεια και μετά από έναν σεισμό.

Πληροφορίες-Οργάνωση επισκέψεων

Για συμμετοχή σας στο θερινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

• Επικοινωνείτε με τους υπευθύνους των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα τηλέφωνα 22530 54434.
  • Επιλέγετε ημέρα και ώρα επίσκεψης σύμφωνα με το πρόγραμμα του Μουσείου
  • Οργανώνετε τις λεπτομέρειες της επίσκεψης σας.
αρχή σελίδας αρχή σελίδας